Гурткова робота, Змагання, Новини
Попередні умови військово-патріотичного квесту для студентської молоді
Всеукраїнська дитячо-юнацька військово-патріотична гра «Сокіл»(«Джура»)
Загальні положення
- Дата проведення: 21.04.2016. Початок о 11.00.
- Місце проведення: дендропарк, м. Хмельницький.
- Місце збору: галявина в кінці алеї Небесної сотні (до 10.00).
- Організатори: Хмельницький обласний центр туризму і краєзнавства учнівської молоді, управління у справах сім’ї, молоді і спорту Хмельницької ОДА
- Склад команди: 5 студентів навчального закладу м. Хмельницького (І-ІV рівня акредитації) та представник. Від одного навчального закладу дозволяється виставляти не більше 3-х команд.
- Команда повинна мати власну назву.
- Попередні заявки надсилаються на ел. пошту khotstkum@gmail.com до 18.04.2016.
- Іменні заявки команд за встановленою формою ( зразок заявки) подаються при реєстрацій команд до 10.00 в день проведення квесту. Разом з іменною заявкою необхідно подати студентські квитки учасників.
- Кількість етапів: 13, послідовність їх проходження – довільна
- На етапах № 1,4,10,12 декілька команд може працювати одночасно.
- Орієнтування за картою спортивного орієнтування; масштаб 1:5000, перетин горизонталей — 5м.
- Орієнтовний стартовий інтервал – 3 хв.
- Команда має бути забезпечена: ручкою (олівцем), бинтом, сірниками.
- Штрафний час з розрахунку 1 бал – 30 секунд.
- Контрольний час проходження дистанції — _____ хв.
- Проходження завдань можливе лише за наявності повного складу команди на етапі.
Після жеребкування на місці старту команди отримують карти спортивного орієнтування з позначеними на них етапами та маршрутний лист. У випадку, якщо команда прийшла на етап, на якому уже працюють інші учасники — вона може зачекати поки етап звільниться або рухатись до наступного, а потім повернутись.
Представники команд можуть бути залучені до суддівства та хронометражу.
Перелік завдань на етапах:
1. Розпалювання вогнища
Команда розпалює вогнище власними сірниками з природних матеріалів (заготовлених командою). Використовувати папір, паливно-мастильні та інші штучні матеріали — заборонено.
Етап вважається пройденим, коли команда перепалить нитку, натягнуту над вогнищем на певній висоті.
2. Визначення азимута (азимутальний кросворд)
Учасникам надається компас, картка з вказаними азимутами та лист з буквами. Кожному значенню азимута відповідає 1 буква. Учасникам за допомогою компаса потрібно визначити азимути та скласти слово.
Бонуси: за вірно складене слово команді віднімається 5 хвилини від часу проходження.
Якщо слово складене невірно або не складене — етап вважається непройденим.
3. Надання долікарської допомоги, транспортування потерпілого на ношах
По прибутті на етап один із учасників (за вибором команди) стає умовно потерпілим. Умовна травма зазначена у картці, яку команда тягне на етапі. Команда, використовуючи власний бинт та суддівські матеріали надає першу долікарняну допомогу «потерпілому», вкладає його на суддівські ноші та транспортує по маркуванню. Ноші повинні нести всі 4 учасники. Перелік травм: перелом гомілки, травма черепа, перелом передпліччя.
Штрафи: невірна перев’язка – 3 б.; невірне транспортування – 3б.; падіння потерпілого -10б.
4. Визначення висоти об’єкта
Команді необхідно визначити висоту об’єкта. Штрафи: за кожен метр похибки — 2б.
5. Маятник
Учасники переправляються через умовну перешкоду за допомогою підвішеної мотузки (маятника). Штрафи: заступ за контрольну лінію/торкання – 1б.; опора на рельєф в зоні перешкоди/падіння (дві кінцівки або корпус на землі) – 3б.
6. Рух «гусячим кроком»
Учасникам потрібно навприсядки пройти під маркуванням. Штрафи: за кожне торкання рельєфу колінами чи руками – 1б.
7. В’язання вузлів
Учасники довільно розбиваються на 2 пари. Кожна пара має зав’язати по два різних вузли однією рукою(один із пари лівою рукою, другий правою). Перелік вузлів: прямий, вісімка, зустрічний, серединний провідник. Допомагати парам одна одній – заборонено. Штрафи: відсутність контрольних вузлів, перекручування мотузок в вузлі, не сформований вузол – 1б., не зав’язаний вузол – 3б.
8. Переправа «метелик»
Учасники долають етап по наведених суддями мотузках. Довжина етапу – до 20 метрів. Штрафи: заступ за контрольну лінію/торкання – 1б.; падіння (дві кінцівки або корпус на землі) – 6б.; два учасники на перилах – 3б.
9. Стрільба
Етап проходять 2 людини з команди на вибір учасників. Стрільба виконується з пневматичних гвинтівок з положення лежачи. Кількість пострілів: 3 пристрілочних, 5 залікових, відстань до мішені — 10м.
За кількість пробоїн в мішені, більшу ніж 5 — з учасника знімаються очки за найкращий постріл. Бонуси: за кожне очко, набране заліковими пострілами команді віднімається по 6 секунд від часу проходження усієї дистанції.
За порушення техніки безпеки команда знімається з етапу.
10. «Відун»
На етапі команда отримує бланк із тестовими запитаннями історико-краєзнавчого напряму. Штрафи: кожна не вірна відповідь — 1 б.
11. Метання гранати
Кожен член команди по черзі кидає учбову гранату в мішень – контур окопу розміром 3 х 1м. Відстань до мішені –10 м. Штрафи: непопадання в мішень – 3б.
12. Залік з топографії
Команда отримує лист на якому зображено п’ять різних топографічних знаків та бланк для відповідей. Команда повинна записати в бланку для відповідей що це за знаки. Штрафи:Кожна невірна відповідь – 2б. штрафу.
13. Переправа по мотузці з перилами
Учасники долають етап по наведених суддями мотузках. Довжина етапу – до 30 метрів. Штрафи: заступ за контрольну лінію/торкання – 1б.; падіння (дві кінцівки або корпус на землі) – 6б.; два учасники на перилах – 3б.
Підведення підсумків
Результат команди визначається за сумою часу проходження дистанції, штрафного та бонусного часу. За кожного учасника, що не пройшов етап команда отримує 10 балів штрафу (за непроходження етапів на яких команда працює колективно – 50 балів). За кожен незнайдений етап команда додатково отримує 20 балів штрафу. У випадку рівності результатів вище місце займає та команда, у якої менше штрафних балів, далі – хто стартував раніше.
На етапі «Стрільба» окремо проводиться особистий залік для учасників Квесту. Переможці нагороджуються грамотами.
Додаткова інформація за телефоном: 097 772 90 62 (Дмитро Вікторович)
- Калейдоскоп патріотичних ідей
- Вітаємо чемпіонів та призерів України зі спортивного водного туризму!
- ІІІ етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («ДЖУРА»): КАРПАТСЬКА СІЧ-2024 для середньої вікової групи
- ІІІ етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («ДЖУРА»): КАРПАТСЬКА СІЧ-2024 для молодшої вікової групи
- ІІІ етап Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-патріотичної гри «Сокіл» («ДЖУРА»): КАРПАТСЬКА СІЧ-2024 для старшої вікової групи